Belasungkawa - Prof Muhammad Al Mahdi

Saya cuma baru terima berita tadi, dan maka tidak tergambar rasa sedih saya. Prof amat rapat dengan rakan yang saya sangat rapat dulu, tapi kerana hambatan masa kami agak jarang2 dapat bertemu dan berbual mesra. Prof mendapat tempat istimewa di hatinya, Prof juga mendapat tempat dihati saya kerana ketokohan dalam akademik, perjuangannya mengenal Pencipta, ketabahanannya against all odds melawan barah di peringkat terminal, jiwanya yang besar untuk kemajuan ummat terutama dalam mendidik mereka yang rebung, dan dia yang menunjukkan sebagai ikon hamba Allah yang sebenar. Saya pernah bercita-cita untuk bertemu dengannya, namun dia telah pergi menuju PenciptaNya (29April2006). Semoga roh Profesor ditempatkan dikalangan hambaNya yang soleh. Al Fatihah.
Saya rasa lagu ini amat bermakna untuk kawan saya, dan saya faham maknanya.

I’ve Seen (feat. Sami Yusuf)
by Outlandish
album: Closer Than Veins (2005)
(Chorus)[Sami Yusuf]
I wish you were here
Here next to me
Been missing you so
So desperately
But lately I feel
Like you feel and
I see what you see
How I’m missing you

Comments

Popular posts from this blog

さくら満開

Bulan Mengambang