Germany vs Argentina

Saya tidak menonton mana-mana pelawanan bola Piala Dunia secara penuh setakat hari ini. Hanya menunggu keputusan keesokkan hari. Meski saya mahu melihat kelibat Kaka dan Robinho, saya juga menahan diri. Sangka saya Brazil akan berjaya mara sekurang-kurangnya sampai ke saparuh akhir. Masa itu bolehlah menonton sekurang-kurangnya satu perlawanan dari skuad samba. Akhirnya, mereka kecundang di tangan The Orange.
Hari ini, harapnya saya dapat menonton satu perlawanan team pilihan-Germany. Saya hilang minat selepas ketiadaan Zidane dan juga kontrovesi yang mengkaburi Ribery. Kali ini satu panggilan dari match penting untuk kedua-dua negara, Argentina dan German. Messi dan Mesut Ozil. Kata orang, Messi terlalu hebat untuk dikekang. Kaki kirinya lebih hebat dari kaki kanan, dan dia akan berusaha sehabis mungkin untuk menerobos gawang lawan.
Ozil, dia dipanggil selepas Ballack tidak mampu menggalas tanggungjawab kerana kecederaan. Masih muda, hot spot untuk semua kelab terkemuka Eropah. Saya mahu melihat Mesut Ozil dari legasi Turki, muncul di suku akhir Piala Dunia 2010 Afrika Selatan.

Agak-agak siapa yang menjadi juara?

Comments

Cikli said…
4-0.

what a mess....
as said…
i...ncredible game i would say.

God must hate Deago too much, He would not grant him to get naked.

Tonight, the Argentine will sing, Don't Cry for Me Argentina.

Popular posts from this blog

さくら満開

Bulan Mengambang

17 Ramadan 1435 Hijrah