Terima kasih!

Terima kasih kerana belum pun saya masuk sekolah, mak dan ayah sudah mengajari saya membaca Al Quran. Dengan itu saya tidak menjadi buta kepada huruf-huruf yang Allah ciptakan sehingga menjadi warkah yang memperkenalkan DiriNya kepada saya. 

Terima kasih kerana menghantarkan saya ke sekolah, untuk saya dapat membaca huruf-huruf Rumi Melayu dan Inggeris, sehingga saya dapat membaca tafsir kalamNya yang saya dapat fahami dan mengambil pengajaran-pengajaran.

Apa yang diusahakan secara bersusah payah oleh mak dan ayah sehingga mengorbankan kesenangan diri adalah untuk menjodohkan saya dengan buku yang dinamakan Al Quran, kata dasarnya Qara'a bermakna recitation ataupun Bacaan.

Semoga Dia menemukan Cinta melalui surat yang diizinkanNya Baca.

Comments

Popular posts from this blog

さくら満開

Bulan Mengambang