Apo kobondo Tagged ni, tapi layan jelah

Sebelum aktiviti 'brain damage', rehat-rehat dulu layan elhakim, memandangkan si hensem belum nak layan lagi tagged ni, sebelum dia bagi jawapan alternatif, buat je dulu. Ehemm (sambil betulkan tekak lepas minum Milo)

1. Name of a person who made you laugh last night?

semalam bengang, camne nak gelak.

2) What were you doing at 0800?

nengok Harry Potter sekejap.

3) What were you doing 30 minutes ago?

menganto seseorang kat stesen LRT.

4) What happened to you in 2006?

Ooo, the moment that I knew that I have the tendency to become a rebel. Lagi, a point of no return, belajar menjadi pen....(tak mo cakap sekarang, len kali). Pushing to the limit, what can I do, and when should I learn to say no...(huish cam serius je bunyi)

5) What was the last thing you said out loud?

tak ingat, sebab saya ni lemah lembut orang nye (wink)

6) How many beverages did you have today?

pagi lagi, lom banyak. setakat air milo ais.

7) What colour is your hairbrush?

kalau kat pahang hijau. kalau kat sini, kuning.

8) What was the last thing you paid for?

barang-barang beli di Carrefour, bil dan bil lagi. Kerja, gaji asyik bayar bil je.

9) Where were you last night?

Kat umah tengok Harry Potter.

10) What colour is your front door?

kelabu nak kena ganti kot warna ni, lama dah.

11) Where do you keep your change?

banyak tempat, dalam purse, kat dalam kete, kat dalam tabung.

12) What's the weather like today?

katanya gelombang kedua akan segera sampai. Pagi tadi awan mendung, KLCC dan bangunan-bangunan sekitarnya semua bertukar jadi warna kelabu (sama cam warna pintu). Tapi sekarang dah cerah sikit, semoga cerah sampai ke malam dan hari-hari seterusnya. Seminggu hidup dalam hujan, buatku mengerti, betapa indahnya cahaya Sang Mentari, Bulan, dan bintang-bintang.

13) What's the best ice-cream flavour?

Lemon - vanilla macam icecream Tropicana.

14) What excites you?

Banyak benda, for sure, that can make me wake for days.

15) Do you want to cut your hair?

nengok keadaan.

16) Are you over the age of 25?

Yes, bukan ikut umur jin.

17) Do you talk a lot?

depands, dengan siapa saya bercakap.

18) Do you watch the O.C?

Tiru jawapan elhakim 'aku tak tau oc. apa tu?'

19) Do you know anyone named Steven?

Cat Steven aka Yusuf Islam.

20) Do you make up your own words?

Absolute! Kecuali time malas nak fikir, atau ayat itu terlalu indah dan mantap untuk diusik.

21) Are you a jealous person?

dalam diam kot..

22) Name a friend or friends whose name starts with the letter 'A'.

Susah nak cari kawan nama dari A ni...

23) Name a friend or friends whose name starts with the letter 'K'.

Khairi bukan Khairi Jamaluddin

24) Who's the first person on your received call list?

my mom, morning call

25) What does the last text message you received say?

Cari kat (tut...tut...cencored), kat bahagian....boleh download file flv

26) Do you chew on your straw?

wat hape nak geget straw?

27)Do you have curly hair?

tak de a, tak leh jawab aurat nih

28) Where's the next place you're going to?

nak gi dengar ceramah la rasa...kalu ghajin

29) Who's the rudest person in your life?

positive to everyone...jarang jupe...opss silap baru teringat, sorang junior yang aku tak tahu le apa masalah dia, masamnya muka bila jumpa, berlagak tak mahu tegur langsung, dia ingat dia sapa, oppss (kata lemah lembut?)

30) What was the last thing you ate?

nasi beriyani yang masin dan pedas sikit

31) Will you get married in the future?

InsyaAllah, definitely.

32) What's the best movie you've seen in the past 2 weeks?

Harry Potter la, apa lagi.

33) Is there anyone you like right now ?

Yes.

34) When was the last time you did the dishes?

baru je lepas.

35) Are you currently depressed?

wat pe nak depressed, depressed dengan orang kalu, cerita ngan member, lepas tu cari penyelesaian masalah, lepas tu lupakan ajalah.

36) Did you cry today?

hari-hari perlu, mengenang diri...yang tidak tentu bila akan dijemput

37) Why did you answer and post this?

jemputan dari Elhakim

38) Tag 5 people who would do this survey.

1. elzamir

2. sis UK

3. sis Kg Juar

4. sis Pokok Sena

5. bro Aderi Ariyasu

Comments

Popular posts from this blog

Mimpi

Yang dimain-mainkan: Ubat Gigi

Pernah dengar Pulut Himpit?